wtorek, 23 kwietnia 2013

Mój wymarzony dom :*

Dziś napiszę o kodzie przydatnym gdy chcecie mieć swój wymarzony, zbudowany przez siebie lub wypatrzony przez długi czas dom, a nie chcecie wpisywać kodu na kasę bo sami chcecie ją zarobić.(przynajmniej wasi simowie ^^)A tu okienko.No a ten kod się zwie freerealestate .Może się kiedyś zastanawialiście czemu ja nie wstawiam filmików?!
Pierwsze primo ultimo: Nie chce mi się
Drugie primo ultimo: Uważam że wstawianie filmików na YouTube(dopiero teraz sie dowiedziałam że oznacza to TyTuba ^^ :p) kiedy mówisz ciągle: ooooooo, yyyyyyy, oraz się tniesz np.tniesz ttniesz.A poza tym nie chcę żebyście mgli rozpoznać ile mam lat po głosie. HAHAHA! Mój złowieszczy śmiech. Nie tak naprawdę to mdli mnie gdy mówi sobie jakiś dzieciuch a mówi to takim tonem że pomyśleć by można że uważa się za starszego od nas- a tak nie jest.W końcu:
Trzecie primo ultimo: Nie  mam programu do nagrywania, a poza tym zraziłam się ściąganiem z nieznanych mi źródeł różnego typu plików po zawirusowaniem komputera Hamachi( nie ściągajcie plików ze strony "Dobre Programy" [samo zło masa wirusów głównie konie trojańskie- ściągasz inny plik a tu ci wyskakuje z paczki wirus! Ble,ble i fuj ale tak jest. Jak można tak doszczętnie zasmucac ludzi że im zepsuł się komputer?!])
No po udzieleniu kilku rad i kodu goodbye apetite!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz