sobota, 13 kwietnia 2013

Nowy i mój ulubiony kod

Dziś wchodzę na krótko. Jeszcze nie udało mi się znaleźć sposobu na robienie zdjęć w The Sims ale coś wykminę. Mam dla was kolejny kod- a w dodatku mój ulubiony testingcheatsenabled true- jest potrzebny do kilku innych kodów ale o nich późnej. Główne działanie tego kodu to:
  • możliwość teleportacji
  • budowanie i kupowanie na każdej parceli 
  •  możliwość zmiany cech i wyglądu danego sima
  • dołączanie  danego sima do aktywnej rodziny
  • usuwanie obiektów
  • wywoływanie zmiany wieku
  • zmiana ulubionej muzyki
Przy kliknięciu na skrzynkę pocztową (oczywiście swoją):
  • możliwość poznania wszystkich w mieście
  • możliwość wywołania postaci niezależnej lub gościa
  • Ustalanie kariery 
  • zmiana potrzeb dynamicznych na statyczne
  • kontrola populacji istot nadnaturalnych ( tylko w TS3 Nie z tego świata )
  •  szukanie przyjaciół dla aktywnego sima
  • wszyscy szczęśliwi
Na dzisiaj tyle o tym kodzie. Ja natomiast będę szukać dalej tych sposobów na zdjęcia .Jak macie jakieś pomysły piszcie,piszcie i jeszcze raz piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz