piątek, 19 kwietnia 2013

Kupowanie zagraniczne

Sorry, że tak długo nie pisałam ale nie miałam do tego głowy. Dziś tak w ogóle to napiszę o kodzie do którego trzeba mieć dodatek "Wymarzone Podróże". Jest to kod buy debug [on/off] -dodaje on możliwość kupowania różnych rzeczy które normalnie w trybie kupowania nie występują np. błogosławiony sarkofag(czy coś takiego) i przeklęty.Dzięki temu drugiemu można się przemienić w mumię.Trzeba się tylko 3 razy przespać w tym sarkofagu i... włala stajesz się mumią!Mumie nie mają potrzeby jeść i korzystać z toalety(wiadomo dlaczego:D). No na dzisiaj tyle. Może wam się to kiedyś przyda!
Papa!

1 komentarz:

  1. Hahahah :D To mój ulubiony kod :3 Nie wspomniałaś, że mumie rzucają klątwy! (chyba) Mogłabyć czasem dodać tu jakieś zdjęcia (w tym poście chociażby mumi)i zrzuty z ektanu!
    Pozdrawiam(xDD) Aguś :*
    Boż, jak ja nie znoszę jak ktoś na mnie mówi Agatka albo Aguś, a tak sie podpisuję xD Mniejsza o to.

    OdpowiedzUsuń